Nagrania IVR, komunikaty głosowe, nagrania do centrali telefonicznej. Profesjonalne nagrania zapowiedzi IVR do centrali w firmie.
IVR (ang. Interactive Voice Response) to nazwa systemu w telekomunikacji, który umożliwia interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. IVR ma więc funkcjonalność automatycznego Call center (lub jego części). Osoba dzwoniąca po wysłuchaniu nagranych komunikatów za pomocą wybierania tonowego DTMF wybiera poszczególne pozycje z menu. IVR umożliwia automatyczne wybranie: - rodzaju żądanej informacji czy usługi, wybór języka obsługi, dostęp do wybranych informacji z bazy danych - weryfikację tożsamości użytkownika za pomocą podania jego numeru, PIN-u lub hasła.
Wszystkie komunikaty IVR na potrzeby central telefonicznych, nagrania do systemów IVR, infolinii, komunikatów telefonicznych IVR, do automatycznej sekretarki, zapowiedzi centrali telefonicznej, telefonii voip - realizowane są w ciągu 1 – 2 dni.
Nagrania IVR do central telefonicznych, systemy IVR, do poczty głosowej – przykłady.
Bardzo wygodny i szybki proces realizacji: Wystarczy przesłać na podany adres e-mail opis komunikatów IVR i tekst jaki ma się znaleźć w systemie IV do centrali telefonicznej. Nagranie lektora przesłane będzie na Państwa skrzynkę e-mail lub zamieszczone na wskazanym serwerze FTP.
Nagrania zapowiedzi i komunikatów ivr w języku polskim, angielskim w wymaganych formatach dla firm i nie tylko.
- Audiobooki
- Reklama radiowa
- Prezentacje
- Zapowiedzi do centrali
- Komunikaty głosowe
- Podkłady lektorskie
- Nagrania IVR
- Głos do reklamy
- Jak nagrać zapowiedź telefoniczną
Zapowiedzi głosowe IVR, nagrywanie systemów IVR, komunikaty IVR do centrali, powitania głosowe IVR i inne nagrania lektorskie. Wykonawstwo: profesjonalne nagrania do systemów IVR. Przesłuchaj przykłady demo głosów lektorskich, lektorzy nagrają system IVR do Twojej centrali telefonicznej.